Инфекцию гепатита можно предотвратить путем обеспечения безопасных пищевых продуктов и воды (гепатит А и Е), с помощью вакцин (гепатит А, В и Е), проверки донорской крови, обеспечения стерильного инъекционного оборудования и инфекционного контроля (гепатит В и С). Однако одних лишь усилий по профилактике и повышению осведомленности недостаточно. Хронические инфекции гепатита В и С можно лечить, но большинство людей, особенно в странах с низким и средним уровнем дохода, не имеют доступа к лечению из-за отсутствия скрининга и клинических услуг, а также из-за высоких цен на некоторые лекарства от гепатита.
- Басты бет
- Педагог қабылдау конкурсы
- Көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт
- Ыстық тамақ
- Көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шартары 2
- Мектеп схемасы
- Тексеру нәтижелері
- Тексеру нәтижелері 2
- Қортынды
- График
- Материалдық Актив
- Основные средства
- АИТВ
- АИТВ-тің берілу жоладры
- АИТВ әлемде
- АИТВ тест
- Вирустық гепатиттер
- ЖЖБИ
- Шымкент қаласы ЖИТС орталығының тарихы
- ЖИТС орталығының зертханасы
- ЖИТС орталығының зертханасы
- Иммуноблот дегеніміз не және неге біз оның оң нәтижесіне сене аламыз
- Иммуноблоттың теріс нәтижелері қаншалықты сенімді
- Донорлық қан қауіпсіздігі қалай қамтамасыз етіледі
- Қазақстанда АИТВ-2 диагностикасы қалай жүзеге асырылады
- АИТВ-ға тест қанша тұрады және АИТВ-ға зерттеулер жүргізе ала ма
- АИТВ инфекциясы 2024 жартыжылдық
- Басшылары
- Қабылдау маманы
- Бактыбаева Балжан Сержановна
- Умирзахова Меруерт Үсеновна
- Бердиева Гаухар Айманбеткызы
- Кожабаева Асель Тураровна
- Сейтказыкызы Гулмарал
- Мамедова Рая Зиядиновна
- Майсарова Ботагөз Дуйсембековна
- Узакова Күмисай Садуакасовна
- Ашыкбекова Алия Таскынбеккызы
- Меняйкина Эвелина Алексеевна
- Абдиева Фатима Тыныштикбаевна
- Байкасова Айгул Тулеухановна
- Гулиев Азизхан Казакбаевич
- Бөлім басшылары
- Білім беру ұйымы туралы мәліметтер-2025
- Оқу жұмыс жоспарлары
- Кадрлық құрамға талдау
- Материалдық база
- Ерекше білім
- Оқу - әдістемелік кешен
- Тәрбиеленушілер контингенті
- Жеке даму карталары
- Бастапқы мониторинг
- Аралық мониторинг
- Қорытынды мониторинг
- Оқу жүктемесінің сәйкестігі
- Жас топтарын қалыптастыру
- Оқу бағдарламасын меңгеру
- Білім беру процесіне қатысушылардың және т.Б. Сауалнамасы